31 Mayıs 2008 Cumartesi

TATİL MODUNA GİRDİM...

Benim içinde tatil bu sene erken başlayacak.Küçük kızıma bakan Müzeyyen ablamızın oğlu evlenecek.O nedenle düğün hazırlıkları başladı.Ağustos ayına kadar çocukları bir şekilde idare edeceğiz.Durumumu Başkanımıza söylediğimde sağolsun anlayış gösterdiler.Haftaya izinimi Allah nasip ederse başlatacağım.En kısa sürede de annemlerin yanına Silifke'ye gideceğiz.Henüz plan yapamadım.Ama annem çocukları çok özlediğini izine çıkınca mutlaka beklediğini söyledi.Biz yine de gidecektik tabii ki, annemizin yanına.Bizim için hem ziyaret, hem tatil oluyor.Sonra ev ortamı çocuklar için daha da rahat.Sitede çocuklar için eğlenceli. Denizin yanısıra, havuzu, gazinosu var.Ama gazinomuz aile gazinosu.Siteye özgü.Zaman zaman akşamları eğlenceler düzenlenir, oradan sanatçılar getirtiyorlar.Ayrıca bir ağabeyimiz var.Akşamları enstrümanı ve sesi ile akşamları bize müzik ziyafeti çektirir.Hareketli parçalarda oynayanlar olur.Ben oynamayı pek beceremem. Aslında güzel oynadığım söylenir ama biraz utanırım galiba.Eşim iyi oyuncudur.O konuda uyuşmuyoruz.İnşaallah kızlarım babalarına çeker.Ama iyi ki o bari oynamayı biliyor ve seviyor diyorum.Ben biraz romantik takılanlardanım.Dans,vals,tango daha çok hoşuma gider ve yaparım da.Haaa! bu arada eşimle işte bu konuda çok şükür ki uyuşuyoruz.Eşimin de romantik ruhu vardır.Bu konuda da başarılıdır.Dans benim için romantizmi çağrıştırıyor.Bilmiyorum ben bu konuda böyle düşünüyorum.Konuya bakarmısınız nerden nereye geldi.Oturdum PC'nin karşısına içimden geldiği gibi yazmaya başladım işte.Ancak yukarıda anlatacaklarım muhtemelen yine tatil serüvenimizin içinde olacak.Deniz, eğlence,şamata,müzik,gezi...

Hiç yorum yok: