23 Mayıs 2008 Cuma

MASAL DİYARLARINA YOLCULUK...









19 Mayıs Pazartesi günü, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarını izlemek için kızımın okuluna giderek başladık.Gösterileri izledik.Daha sonra çocuklarımızı Harikalar Diyarına götürdük.Bizimle birlikte kızımın arkadaşı Bensu'cuğum da geldi.Öncelikle dönme dolaba bindiler.Daha sonra da korku tüneli ve birkaç şeye daha bindiler.Sonrasında da Masal Kahramanlarının ve çizgi film kahramanlarının olduğu bölüme doğru gittik. Orada beni en çok etkileyen dev gibi büyük olan Güliver masal kahramanı olmuştur.Gerçekten çok etkileyici.Bunun yanında pinokyo, red kid, casper, asteriks,Temel Reis, Nasreddin Hoca,Taş Devri,Pamuk prenses,Külkedisi,Keloğlan ve şu an aklıma gelmeyen tüm masal kahramanlarını orada birarada görebiliriz.Hepsinin de resimlerini çektik.Ama buraya hepsini koymak mümkün olmuyor...Sanki bizde o masal aleminin içinde gibi hissediyoruz kendimizi. Rüya gibi bir yer.Gerçekten çok güzel anlamlı bir proje olduğunu düşünüyorum.Başkentimizin en büyük devasal parklarından biri.Böyle bir proje ile çocuklarımıza bu masal kahramanlarını daha çok sevdireceğini ve hafızalarında daha kalıcı olacağını düşünüyorum.Bizim bile hayal dünyamızı yokluyor desem yeridir.Ben çok severek okumuştum hepsini. O nedenle çok hoşuma gitti burası.Bölüm bölüm masal kahramanlarının ve çizgi film kahramanlarının maketlerinin konduğu yerlerde bu masal ve çizgi film kahramanlarının olduğu yerde de sinema sistemi gibi bölümler koymuşlar.Orada da o masalın ve çizgi filmlerinin kendisini izleyebiliyor çocuklar.Gerçekten mükemmel birşey...Bence tüm çocukların burayı görmesi lazım.

7 yorum:

Mehtap dedi ki...

Muhabbet Çiçeği ve Anne ve çocuk yorumlarınız silindiği için özür dilerim.Bu yazımda bir takım düzenlemeler yapmıştım.Yorumlarınız da kayboldu.Ama ben yazdıklarınızı hatırlıyorum ve aynı güzel temennileri bende size sunuyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba,Nekadar güzel eglenmişsiniz çocuklarınızla.Hep böyle mutlu kalın. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

harikalar diyarını çok beğendim.Aman kızım görmesin....Ankara da sanırım...pek sık olmasa da ziyaret ettiğimiz br şehir.İlk iş melis i antkabir e götürmek istiyorum....

Adsız dedi ki...

Harikalar diyarında çok güzel resimler çekmişsin. Kızımın mutlu anlarını görmek her anne gibi benide mutlu ediyor. Şimdi harikalar diyarında çektiğiniz resimlerden birini masa üstü arka planı yaptım. Çok hoş çekmişsin ikiside çok güzel çıkmış.

Mehtap dedi ki...

Canım teşekkür ederim.Öncelikle hoş geldin bloğuma.Bilmiyorum ankara'damısın? Şayet ankarada değilsen ben mail adresine de bloğuma koyamadığım diğer resimleride gönderebilirim istersen.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ankara Sincan'da diye duymuştum dogru mu acaba...ilk fırsatta hem çocukları goturmek hem de kendim görmek istiyorum

Mehtap dedi ki...

evet doğrudur.Gerçekten muhteşem bir yer.İnanılmaz güzellikte ve sizi de çocukluğunuza götürüyor adeta.Tavsiye ederim.sevgiler.