18 Mayıs 2008 Pazar

TİPİK PARK ETME YÖNTEMİ :(

Bugünde yukarıdaki resim üzerine birşeyler yazmak istiyorum.Yukarıdaki manzaraşarıdan nasıl anlaşılıyor bilmiyorum ama ben bu manzaranın bizzat kendisine hemen hemen hergün şahit oluyorum.Ayrıca her görüşümde de müthiş rahatsızlık duyuyorum.Yurdum insanının tipik garip işlerinden bir örnek daha buyrun karşınızda...Bu görmüş olduğunuz manzara benim oturmuş olduğum semtin bir bölümünden.inanın bir benzeri başka hiçbir yerde yoktur herhalde.Ben başka bir yerlerde böyle bir manzara daha görmedim.Şimdi gelelim manzaranın içeriğine.Bu manzara için şu tabiri kullanmak istiyorum.Bir deli Orta refüjde yola arabasını rastgele park etmiş, arkasından artık deli mi dersiniz, akıllı mı dersiniz o delinin peşinden bu işin devamını getirmişler.Burada hemen hemen arabaların yarısından çoğu sağ taraflarda park yerleri varken orta refüjlere sağlı sollu park edip,yolu da daraltmaktalar.Üstelik kendi arabalarını da tehlikeye sokmaktalar.Dediğim gibi hangi akla hizmetle böyle bir manzaraya yol ıyorlar anlamış değilim.Doğrusu nedenini de merak etmiyor değilim.Hergün servisle önünden geçerken inanılmaz rahatsızlık duyduğum bu manzarayı burada da paylaşmak istedim.Bizim insanımız yanlışları yok etmek yerine, peşinden gitmeyi tercih ediyor.Yani herkes mersine giderken,bizim insanımız tersine gidiyor...Yapan insanlara bizzat neden orta refüje arabalarını park etme gereği duyduklarını sormayı çok istiyorum.Dediğim gibi onlar ısından belki bir nedeni vardır.Gerçi anlamsız bir nedendir herhalde.Bu duruma polis neden müdahale etmiyor onuda anlamıyorum.Orayı görmemiş olamaz herhalde.Zaman zaman olmadık yerlerde bulunurlarken orayı görmemiş olabileceklerini de düşünemiyorum.Kısacası bu durumun nedenleri bir sır gibi...Galiba ben bu durumu asla öğrenemiyeceğim.Öğrenirsem onu da yine burada belirtmeden geçemiyeceğim...




Hiç yorum yok: