11 Mayıs 2008 Pazar

TAKI ÇALIŞMALARIMIN DEVAMI...



İşte bu da kullanabildiğim tarz da olan kum boncuklarla yapılmış bir takım.
Arada gözüken beyaz uzun boncuklar kağıttan desem inanır mısınız? İnanın çok kullanışlı.Takvim sayfalarını renk uyumu sağlayarak küçük parçalara ayırıp rula gibi sarıp, yapıştırıp,aradaki boncuklarla uyumlu bir kombine oluşturdum ve son derece spor bir kolye.Kimse söylemezseniz kağıt olduğunu anlamıyor bile...

Bunlar da otantik takılanlar için.Ben yaptım.Kendi el emeğim ve göz nurum olduğu için çok seviyorum ama pek kullanamıyorum.
En sevdiğim kolye ve küpem.Turkuaz taşından ve gümüş döküm ara aparatlardan yapmıştım.
Bu da yukarıdakinden.

Yine turkuaz taşından.Ben bu taşı çok seviyorum.Sırf boncuğu ipe dizsem bile inanın şık duruyor.










3 yorum:

anne ve cocuk dedi ki...

selam...tanıştığımıza sevindim. ben de sık sık uğrayacağım..sevgiler...

pelin dedi ki...

sevgili Mehtap
ziyaretin ve yorumların için teşekkürler. senin de çok hoş ve içten bir blogun varmış. tasarımların da harika...tekrar görüşmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumlarınız için.Sanal alemde de olsa tanıştığımıza sevindim.gerçekten samimi ve paylaşımcı olmak çok güzel.her zaman beklerim.Ben de ziyaretlerinize geleceğim.Lakin sizlerden öğreneceğim çok şey var.