9 Mayıs 2008 Cuma

DOYUMSUZ GÜZELLİK



















Bugün ne yaptım ben?..
Bütün günümü anlatmayacağım tabii ki...
Sadece kendime ayırdığım zamanı anlatacağım...
Bunu ne zaman mı yapıyorum? Tabii ki öğlen yemek saatinde. Artık her öğlen yemekten önce müthiş bir yere doğru yürüyorum.Tarifi imkansız güzellikte bir yer burası.Görmek lazım.Oraya vardığım zaman beni yemyeşil bir tabiat, hafif bir rüzgar ve kurbağa sesleri karşılıyor.Çok derinlere, uzaklara bakıyorum.İnanın oralar bile bir başka güzel. İşte hayat bu diyorum.En kısa zamanda eşimi ve çocuklarımı da getirmeliyim.Bu güzelliği onlara da tattırmak istiyorum.Orada olduğum zaman hayatın stresli ortamından uzaklaşıyorum.Kopuyorum o an hayattan!..O yeşilin kokusunu taa içime kadar çekiyorum.Göletteki balıkları, suyun dalgalanışını, güneşin suya aksettiği altın rengindeki yansımalarını seyrediyorum.Kurbağaların vurak vurak sesleri bile insana ayrı bir huzur veriyor...Ve son olarakta hafif rüzgarın yüzümü okşamasından inanılmaz haz alıyorum.Doyum olmuyor canım.Ben böyle mutlu oluyorum.Zaman zaman hayatın stresinden uzaklaşmak için kendimize böyle fırsatlar yaratmak lazım...















Hiç yorum yok: