14 Mayıs 2008 Çarşamba

DEĞMEYİN KEYFİME...

Hemen hemen hergün bu yolu, hafta içi, öğlen saatlerinde yürüyüş yapmak için kullanıyorum.Daha önce bahsetmiş olduğum o gölete giden yol burası...İnanılmaz güzel.Fakat son zamanlarda bir yasak getirmişler ki, hiç anlam veremedim.Gerekçe neymiş efendim?..Gerekçe ilerlerde bir yerlerde kayısı ağaçları varmış da insanlar torbalar dolusu daha olgunlaşmamış kayısıları topluyorlarmış.Eğer böyle birşey yapılıyorsa, yapan kişiler tabii ki ayıp ediyor. Ama yaşın yanında kuru da yanıyor.Ben de "inanın o meyve ağaçları nerededir? Onu dahi bilmiyorum.Ben sadece gölete yürüyüş amaçlı gidiyorum" diyorum ama ne yapsınlar.Oradaki güvenlik görevlileri de emir kulu. "Haklısınız hanımefendi ama bize de inanın yukarıdan emir geliyor, bizi de sizlerle karşı karşıya getiriyorlar" diyorlar.Bizde zor durumda bırakmak istemiyoruz zavallıları...Ama bir tanesine "Ne olur bugün fotoğraf makinam ile geldim.Birkaç resim alayım bari içimde kalmasın" diye yalvar yakar rica ettim.Bu fotoğrafları çektim.Bilmiyorum bana göre değdi.Siz ne dersiniz? Son pozları alırkende görevli artık rica etti. "Hanımefendi arkadan gelenler var. Sizi burada görmesinler" diye. Ben de döndüm ve "bir son fotoğrafta bunun delili olsun" diye uzaktan görevliyi de o fotoğraf karelerimden birinin içine aldım işte...Çok uzaktan zor seçiliyor adamcağız. Bakalım siz farkedebilecek misiniz?


1 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

merhaba,
Ankara'yı özlemişim sayenizde biraz hasret giderdim...:D
sevgiler....