17 Mayıs 2008 Cumartesi

BEBİŞİME SEVGİLERİMLE...

Bugün küçük bebişimin doğum günü ve ben burada bebişime dair birşeyler yazmak istiyorum.Onu çok ama çok seviyorum.O benim şirin kızım, nar tanem, nur tanem, hayatım, canım, aşkım.Tatlı bebişim aslında bizim ikinci bebeğimiz.Dünyaya gelmesini, bize katılmasını isteme nedenimiz; ilk göz ağrımız, çimen gözlü kızımız, canımız İrem'ciğimize can yoldaşı,kardeş, hayat kaynağı ve bize de tekrar hayat, sevgi ve neşe kaynağımız olması idi.Allahıma şükürler olsun ki dünya tatlısı, hayat dolu, neşe ve sevgi dolu bir bebiş nasip etti.Aslında biz tatlı bebişimize hiç yabancı değiliz.Çünkü tıpa tıp ablasının bebekliği.İrem'ciğimin resimlerine bakıncada ablasına benzerliği daha da belirginleşiyor.O nedenle biz sanki İremciğimi tekrar büyütüyormuş gibi oluyoruz.Büyük kızımda yaşadığımız duyguyu aynen bu bebişimizde de yaşıyoruz.Çocuklarımızı çok seviyoruz.Onların sevgisi dünyanın en güzel duygusu.Onlar bizim hayat kaynağımız. Canlarım biribirlerine o kadar çok yakışıyorlar ki.Rabbim tüm anne ve babaların çocuklarıyla birlikte, benim çocuklarıma da sağlıklı, hayırlı ve uzun ömürler versin.İnşaallah...

1 yorum:

cafemis dedi ki...

canım benim,ziyaretin için teşekkür ederim,yaradan tüm yavruları,bizimkileri de korusun,hayırlı kısmetler yazsın,hep yüzlerini güldürsün,gelmişken gezeceğim siteni,yine gelirim,kendine iyi bak,bebişlerini öp,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com