11 Mayıs 2008 Pazar

















Bugün yine hafta sonu ve bitmek üzere.Yarın pazartesi sendromu ile açılışı yapacağız.Ama hafta sonumuzu ne kadar güzel geçirirsek, mesai de olduğumuz günlerde o kadar rahat geçiyor.Biz daha çok hafta sonumuzu doğayla başbaşa geçirmeye çalışıyoruz.Mesela bugün Yemyeşil alanlarda çocuklarımızla koştuk, ip atladık, uçurtma uçurduk, tahtıravalliye bindik,çiçek topladık. vs. diyorum çünkü saya saya bitiremiyeceğim.Kısacası çocuklarımızla birlikte bizde çocuk oluyoruz.Hem onlar bu durumdan mutlu oluyor, hem bizde tekrar çocukluğumuzu yaşıyoruz.Böyle olunca daha bir enerjik hissediyoruz kendimizi.Ancak en önemlisi çocuklarımızın daha sağlıklı ortamda bulunması ve oynaması.Mesela artık alışveriş merkezlerinden böö geldi.Çünkü boğuluyorum.İnsanlar inanılmaz alışveriş canavarı olmuşlar.Bana göre o insanlar yaşamasını bilmiyor.Hafta sonu ne etkinlik yapılır? Tabii ki alışveriş merkezlerine gidilir. Gerekli gereksiz alış veriş yapılır.Yazık!..Resmen alışveriş canavarı olmuş bir toplum görüyorum.Biz alışverişe sadece ihtiyaçlarımızı almak için uğruyoruz. Onda da dediğim gibi boğuluyorum ve çocuklarımı o ortama gezmeye diye götüremem kusura bakılmasın.Hal böyle olunca da Türk toplumunun bu düşkünlüğünden sağımda solumda alışveriş merkezleri açılır oldu.Hatta yan yana alışveriş merkezleri bile var.Buradan isimlerini vermek istemiyorum.Bence yeşil alanların sayısı artırılsa çok daha iyi.Buna rağmen ne hikmetse yetmiyor kardeşim insanlara.Nereye yeni bir alışveriş merkezi açılmış tıka basa dolu.Gitmediğim halde nereden biliyorum diyeceksiniz.Sağdan soldan duyuyorum veya ihtiyaçlarımız için gittiğimizde zaten o ihtiyaca yönelik hareket ettiğimiz halde görüyoruz.Ben insanlarımızı doğaya davet ediyorum.Hem daha sağlıklı, hemde daha huzur dolu gün geçirmiş olurlar ve de gereksiz tüketim yapmamış olurlar.İnanın çok daha dinlenmiş ve mutlu olursunuz.Haaa! sadece doğa değil tabii...Bugünkü aktivitemiz bu olduğu için bu konuya değindim.Ayrıca tiyatroya gitmekte bizim vazgeçilmez bir tutkumuzdur.Sinema da olabilir ama çok seyrek yaptığımız birşey.En son kızımla birlikte Winx filmine gitmiştik.Yine çocuk filmi izleyerek başka bir hayal alemine yolculuk yapmıştık kızımla...O gün de çok eğlenmiştik...






Hiç yorum yok: