28 Nisan 2008 Pazartesi

YEŞİLE AŞIĞIM!..




Bu güzel, yeşil alan benim oturduğum sitedir. Yeşiller içinde oturmak beni inanılmaz mutlu ediyor.Benim çocukluğumda bu sitede geçti. Evlendikten sonra da buradan ev almak nasipmiş.Eskiden sitemizi sevmezdim.Nerede oturuyorsunuz diye sorduklarında beton yığınlarının olduğu bir sitede oturuyorum diyordum.Çünkü çevre güzelliğine önceki yönetimler hiç önem vermiyorlardı. EEEE! Ne demiş Atalarımız " Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur" Tabii sitemiz böyle olunca evlerin pirimi de ona göre idi. Ama şimdi sitemizin doğasından güzelliğinden kendimi alamıyorum.Yukarıda ilk sıradaki yer benim evime giden patika yoldur.Evime gelip giderken özellikle orayı kullanır, oradaki yeşilin kokusunu taaa içime kadar çekerim.O bana inanılmaz haz verir. Yeşiller içindeki evim bana huzur veriyor.Ruh halime olumlu yansıyor.Allah bizi bu güzelliklerden mahrum etmesin, suyumuz bol olsun inşaallah!.. Çünkü su olduğu sürece bu yeşil alanlarımız canlanır doğaya hayat verir.Güzellik verir.Önceki senelerde yeşil park alanlarımızın durumu içler acısıydı.Bizim her zaman kendimizi dinlendirmek için gittiğimiz parkta geçen sene aynı tadı alamadık.Çünkü önceki senelerde yeşilden gökyüzü görünmezken,geçen sene ağaçlar kurumuş, kabak gibi cansız kalmışlardı.Bunun için yapılması gereken ne ise elimizden geleni yapmalıyız ve Allaha dua etmeliyiz ki, bütün bu güzelliklerden mahrum kalmayalım.



















Hiç yorum yok: