12 Nisan 2008 Cumartesi

HAYAT BU...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Hayatımızın her zaman pozitif yanı ağır basması dileğiyle!..

İnsan hayatı süprizlerle doludur.Yarının bize ne getireceğini kestiremeyiz.Ancak hayatımıza yön çizme eğilimimiz her zaman vardır.Ancak bu yön bizi doğruya da götürür, yanlışa da...Doğru yol tabi ki bizi mutlu eden yöndür.Ancak yanlış bir yöne sapmışsak eğer, ondan da kendimize bir pay çıkarmalıyız.Durumu göz önüne alarak kendimize öz eleştiri yapmalıyız.Neden böyle oldu, doğrusu, olması gereken neydi diye kendimize soru sorabilmeliyiz.Bu sorulara cevap verebiliyorsak, bundan dolayı kendimize öz eleştiri yapabiliyorsak belki hayatta daha pozitif anlar yakalayabiliriz. Neden böyle bir yazı yazmayı gerekli görmüş olabilirim? Çünkü kendimde böyle bir karar aşamasındayım.Oldukçada zor bir durumdayım.İleride beni pişmanlığa sürükleyecek karalar almak istemiyorum.En başta sorumluluklarım var.Çocuklarım var,eşim var. Onlar için kazanım ne olur, vereceğim karar da onların da yer alması lazım.Özel yaşamımızda çok mutlu ve yoğun bir şekilde geçiyor.Ancak iş hayatımda değişiklikler yapmak istiyorum.Örneğin hareketli bir iş beni daha mutlu eder.Masa başında oturmak bir süre sonra beni boğuyor.Mesela seyahatleri olan bir işte çalışmak isterdim. Özellikle yurt dışı seyahatleri...Ancak dediğim gibi kararımı verirken özel hayatımı da göz önünde bulundurmalıyım. Kafamda planladığım bir takım yerler, şartlar ve bunların da beraber getireceği koşullar var.İşte bu nedenle yoğun düşünceler içindeyim.Doğru olan kararı vermeliyim.maalesef birçoğumuz tesadüflerle yaşıyoruz.Yapılan hataların sebep kaynağını araştırmıyoruz. Eğer kararlarımızı verirken eğrisini doğrusunu ölçüp biçersek, verdiğimiz kararlarda bizim için en doğrusu olur.BU da en başta kendimize, ailemize, çevremize faydalı olur diye düşünüyorum...Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok: