12 Nisan 2008 Cumartesi

DAHA ZAMANA İHTİYACIMIZ VAR

.


Bu bloğumu ileride çocuklarıma armağan etmek istiyorum.Şu sıralar gerek iş yoğunluğu olsun, gerekse özel hayatımdaki yoğunluktan olsun pek fırsat bulamıyorum.Ama ilk fırsatta kendi özel beceri ve çalışmalarımı da sizlerle paylaşmak istiyorum.Bunlar için henüz zamanım olmadı maalesef…Çünkü onların hepsinin fotoğraflarını çekeceğim, bilgisayara yükleyeceğim ve de bloğuma taşıyacağım.

Ayrıca burada kızımın çalışmalarına da yer vermek istiyorum.Kızımla zaman zaman birbirimize birtakım yazılar,şiirler yazarız. Ancak bunlar kağıtta kalır.Bunları bir yerlere koyarım bu seferde tekrar göz atmak istediğim zaman bir türlü bulamam. Bu nedenle bu tür çalışmalarımızı bloğumda muhafaza edeceğimi düşünüyorum.Ayrıca kızımın müthiş resim yeteneği olduğunu da söyleyebilirim.Henüz sekiz yaşında olmasına rağmen resimlerini gören herkes hayran kalıyor. Başta öğretmenleri ve arkadaşları…Bu konuda kızıma resim sergisi düzenlemek istiyorum.Bunun için uygun bir yer araştırıyorum.Şayet bunu gerçekleştirebilirsem buradan onları da yayınlayacağım.Gerçekleştirdiğim takdirde davetiyeler hazırlayıp bütün dostlarımızı davet edeceğiz.Bunu tam olarak ne zaman gerçekleştirebilirim bilemiyorum.Ama “küçük şeylerle başlayalım” dedik, işte…

“Hayat Paylaştıkça Güzel” ilkesiyle yola çıkarak bize dair her şey bloğumuzda mevcut olacaktır.
“Tüm Dostlarımıza Sevgiyle Duyurulur.”


Hiç yorum yok: