30 Nisan 2008 Çarşamba

BUNLARDA YAPMIŞ OLDUĞUM KÜPELERİM..






















































Takılar biz bayanların vazgeçilmez aksesuarlarındandır.Özellikle küpeler. Ben kendimde küpe takmadan dışarı çıktığım vakit bir eksiklik görürüm.İlla ki kulağımda küpelerim olacak. Bunu sekiz yaşındaki kızım duyarsa vay halime. Çünkü oda küpelere inanılmaz hevesli ama ben imitasyon küpeleri ona taktırmak istemiyorum.Ayrıca iri küpeler de kulağına zarar verebilir diye düşünüyorum. Bu konuda sürekli benden uyarı alıyor.Benim takılarıma çok meraklı olduğu için, özellikle de küpelerime. Kendisi de elindeki bazı malzemelerden küpe falan yapmaya çalışıyor.Bazen komik duruma düşüyor, bazen de kendi kendime "kızımda da sanıyorum el becerisi var "diyorum.Ancak imitasyon takıları bende kendimde taşıyamıyorum.O nedenle ileride ki çalışmalarımı daha değerli taşlar ve aparatlarla yapmayı düşünüyorum.



Hiç yorum yok: