13 Ağustos 2010 Cuma

Deko-Tasarım

Bloğumda böyle konulara yer vermesemde ev dekorasyonu, ev tasarımları, mobilyaları ile yakından ilgileniyorum.Yeni modelleri ve tasarımları yakından takip etmeye çalışıyorum.Yapabildiklerimi ise kendim tasarlamadan yanayım daha çok. Bu anlamda da araştırmalar yaparım. Birebir olmasa da kendimden de birşeyler katarak fikirler üretmekten de büyük haz alıyorum. Ama çalışan bir bayan olarak geniş çaplı vakit ayıramıyorum.Benim için en zor kısmı ise malzeme temin olayı oluyor. Her zaman her yerde aradıklarınızı bulamıyorsunuz veya piyasa araştırması da gerekebiliyor falan filan işte...



Neyse buradaki tasarımların hepsini tabii ki bu açıklamalarımda olduğu gibi benim yapmam olanaksız. Bu resimlerden kastım, yeni keşfettiğim bir siteden haberdar etmekti okuyucularımı. Benim takip ettiğim ve üyesi olduğum edebiyat Öğretmeni sitesinin maille haberdar ettiği Ev dekorasyonu ve tasarımları ile ilgili bir site burası.

Oldukça ilginç tasarımlar var. Dediğim gibi birebir olmasa da sizinde kendi fikirlerinizi ve zevklerinizi birleştirerek harika tasarımlar, modeller ortaya çıkarmanız mümkün.

Ben rast gele birkaç tasarımın resimlerini sizlerle paylaşmak istedim.daha detaylı incelemek için siteyi takip edebilirsiniz.Aslında sık sık güncellenen siteleri takip etmek isterim. Doğrusunu söylemek gerekirse sık sık güncelleniyor mu onu da bilmiyorum. Çünkü sürekli de rutin bir takip olayı da gerçekleştiremiyorum bu ve diğer siteleri de.her zaman vakit bulamıyabiliyorum.





Bu duvar panolarıda çok şık ve modern. Bunların yapılışını biliyorum. Bizim bir ablamız emekli olduktan sonra kurslara katıldı.Hala da fırsat buldukça devam ediyor.Bana detaylı nasıl yaptığını, hatta beraber yapmamızı da söyledi ama fırsat bulamıyorum. En önemli kısmı yine öncelikle malzeme temin olayına fırsat bulmam gerekir. Malzemeleri bir kenara koyduktan sonra da ilk fırsatta yapılır ama işin zor kısmını gerçekleştiremediğim için bekler.....





Şimdi müthiş şık duvar kağıtları, Modernizasyon adına o kadar çok tasarımlar var ki. Sırf işim bu olsun isterdim doğrusu.




Dekoratif aynalara bayıldım ben. Çok şıklar.

Neyse benden bu kadarlık.Detayları internetten ve vermiş olduğum siteden de inceleyebilirsiniz. Herşey gönlünüzce olsun... Esenlik ve sağlık diliyorum.

Hiç yorum yok: