5 Eylül 2009 Cumartesi

Mürdüm Eriği Marmelatına da Bayıldık...

Mayhoş tatları daha çok sevdiğimden bahsetmiştim. Buradaki yazımda şeftali marmelatımdan ve vişne reçelimden bahsettiğimde sevgili Nur Ablamız (Yaşamın Kıyısında) mürdüm eriğini de önermişti. Bende derhal denedim ve inanılmaz müthiş bir tatmış.Teşekkür ediyorum Nur ablacığım.Kızlarım bile bayıldılar. Bu arada yapmış olduğum marmelatlar bitti. Bu sefer biraz daha fazla olmak koşulu ile tekrar yaptım. Mürdüm eriğinin marmelatı hem çok lezzetli, hem de rengine bayıldım. Herkese tavsiye ediyorum. Benim çocuklarım bile sevdi ki, herkesin beğeneceğini düşünüyorum.Tarifine gelince diğer yaptığım tariflerin aynısı idi. Kesinlikle su koymuyoruz. Rondadan geçirip, şeker ilave edip kaynatıyorum ve inmesine iki-üç dakika kala bir miktar limon suyu ilave ediyorum. Olay bitiyor.

Hiç yorum yok: