1 Nisan 2009 Çarşamba

Annemin Elinden...

Canım anneciğimin bana örmüş olduğu atkı ve şalımı da yayınlamak da geç kaldım. Havalar ısınıyor.Kış boyu kullansam da resimlerini çekmek, ya da bilgisayara aktarmak aklıma gelmedi. Bugün işyerimde öğlen o güzel doğaya sahip geniş alanı kapsayan bahçemizde dolaştım.Hava çok güzel, güneş inanılmaz iç açıcı ve de ısıtıcıydı. Artık üzerimizdekiler ağırlık yapmaya başladı.Hafif şeyler giymek istiyorum. Ama kış boyu gerçekten de severek kullandığım çok şık ve de rahat bir atkıydı
Şalım da bloglarda da gördüğüm şu üç boyutlu şal dediklerinden. Sanıyorum üç kez örülüyor. Anneciğim siyah örmüş ama siyah daha kullanışlı oldu benim için. Bu şalımda hafif olduğu için ben atkı niyetine kullandım mantomun içinden.Valla niye yalan söyleyeyim nasıl ördüğüne dair anneme sormak hiç aklıma gelmedi. Şimdi bu yazıyı yazarken kafa yordum sadece. Aslında bazı modelleri bakarak çıkartabilmeme rağmen bazılarını da ancak tarif üzerine yapabilirim. Ama birçok konu da olduğu gibi bu tür işlerde de, nasıl olsa canım anneciğim bana yapar diye hiç kafa yormuyorum. Aslında bizlere perde, yatak örtüleri, danteller neler yapmadı ki, canım benim. Ama kullanamıyorum ben. Onlara özel itina göstermek lazım. Çünkü el emeği, göz nuru. Kıyamıyorum ve kızlarıma sakladığım için kaldırdım.

8 yorum:

TATESAL dedi ki...

Annenin ellerine sağlık,güle güle kullan canım...

eldivenlerim dedi ki...

her ikiside çok şık, annenin ellerine sağlık arkadaşım.....

Adsız dedi ki...

aaa benimkine benziyo bu atkı ama benimki öyle uzun değil sadece..
şimdi sende görünce aklıma geldi niye daha önce koymadım ki bloguma.. bana da annem ördü yoksa benim elimden gelmez hiç... :) annelerimiz iyi ki varlar...

Cocukla Cocuk dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık çok şık bir şal olmuş...iyi gunlerde kullann

SMİLENA dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık canım .elleri dert görmesin.nefis olmuşlar

Mehtap dedi ki...

Sevgili tatesal,
teşekkür ediyorum.sevgiler.


Sevgili eldivenlerim,
size de teşekkür ediyorum.sevgiler.

sevgili Gülcan,
şimdi bende seninkini merak ettim.görmek isterim.Evet annelerimizin canı sağ olsun.İyi ki varlar canım.Allah başımızdan eksik etmesin.sevgiler.

Sevgili çocukla çocuk,
teşekkür ediyorum.Daha iyileri sizlerin olsun.sevgiler.

Sevgili Smilenam,
teşekkür ediyorum canım.sevgiyle kal canım.

meleklerim ve ben dedi ki...

Güle güle kullan Mehtapcım.Anneciğinin ellerine sağlık.

Marifetane hobi dedi ki...

Allah'ım;Acizlikten,Fakirlikden, Tembellikden,Cimrilikden,Kabir azabından, Hilekar dostdan,Ağlamayan gözden, Ürpermeyen kalpden SANA SIĞINIRIM.HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI GECELER CANIM..