24 Aralık 2008 Çarşamba

Oleyyy!..Kar yağdı...

Bugün inanılmaz mutluyum. Ankara'ya yılın ilk karı yağdı. Hava inanılmaz güzeldi. O karın altında saatlerce dolaşmak isterdim. Sabah işe giderken cep telefonumdan birkaç kar manzarası çektim ancak bilgisayarıma henüz atamadığım için şimdilik yazımı resimsiz yayınlayacağım. İşyerimin yazın ki yemyeşil manzarasını ve kar manzarasını yanyana koyup bu yazımda yayınlayacağım. Tek üzüldüğüm kardan önce yağmur yağdığı için o kadar yoğun yağan karın ıslaklıktan dolayı tutmamasıdır. Ama inşaallah akşama her yer kar kaplı olur da çocuklarımla ve eşimle dışarı çıkabiliriz. Ben karın yağdığı günlerde havada temiz ve yumuşak olduğu için mutlaka çocuklarımı dışarı çıkarırım ve çocuklarımızla birlikte bizde çocuk olup kardan adam yaparız, kar topu oynarız ve karda yuvarlanırız adeta. O an çocuklar gibi mutlu oluyoruz. İnşaallah bu sene bol kar görürüz.

Resimleri sonradan ekleyebildim...

10 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Bizim buraya daha yağmadı...
Akşama bol eğlence var demek ki Mehtapcım,iyi eylenceleeeer....

zuzuların annesi dedi ki...

Bursada da ilk kar bugün yağdı ve bende en az senin kadar sevindim canım:))))))

Imge dedi ki...

Karın tadını çıkarın bakalım Ankaralılar!! :) Darısı başımıza. Bugün yağacak dendi ama ben kar falan göremedim İstanbul'da..

Adsız dedi ki...

Mehtap'm ben geleyim kar topu oynayalım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ne güzelll. Burda hiç kar yağmazki ama. Burdada kaç gündür yağmur hiç durmadı ve hava çok soğuk...
Sevgiyle kal canım. Aman soğuğa dikkat.

Unknown dedi ki...

Oooo iyi hadi, sevindim. Sen seviyorsun karı demek. Sabah hava çok soğuktu. Tam içeri girdik, kar atmaya başladı. Tenefüste dışarı çıktığımızda baya atmaya başladı, yağar diye bekledik ama çok geçmeden durdu. Bakalım, kar havası var deyip duruyoruz belki yarın yağar:)

İyi akşamlar

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yaz haline bayılmıştım işyerinin, karlı hali de süper. Karın tadını çıkarın.

Unknown dedi ki...

Bizde istiyoruz..
Bizim yerimizede tadını çıkar..

Mehtap dedi ki...

Arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum ama hevesimiz söndü desem.Çünkü akşam beklediğim kar olmadı.EE! tabii Artık Ankara'nın karı bu kadar olur.Eğlenemedik inşaallah daha çok yağar karımız.sevgiler hepinize.

Fatma Dinç dedi ki...

evet canım ankara kar altında ben kar görünce eskiden kar içine pekmez katar sobanın yanında yerdik şimdi mikrop vardır diye cesaret edemiyoruz...:) sevgiler