21 Ekim 2008 Salı

Kışa Merhaba Derken...

Yaz bitimi ile kışlıkları çıkarmaya başladım. Kışın en çok gömlek ve süveter giymeyi çok seviyorum. Bana daha spor geldiği için. Kendimi daha rahat hissediyorum.Yandaki resimde görülen ise geçen kış örüp örüp söktüğüm, yaka konusunda kararsız kaldığım bir örgü idi.neyse ki, o sene yuvarlak yaka modası benim işimi biraz kolaylaştır ve nihayet bitirdim. Hayır, düz örgü olsa hiç mühim değil, ancak her tarafı saç örgüsü olunca söküp söküp örmek çileden çıkarmış, örgüden beni soğutmuştu. O an için tabii ki. Normal zamanda örgü beni dinlendirir. Ancak bu seferde komşum biraz ütü vurursam iyi olacağını söyledi ve ben akıllı da ılık da değil normal sıcaklıkta, neyse ki tülbent üzerinden ütü yaptım ancak güzelim süveterim bu hale geldi ve saç örgüleri biraz açıldı. Halbu ki lastik havası veriyordu ve bedenimi daha güzel sarıyordu. Ama komşum itiraf etti daha sonra. Nazarımız değdi bu senin süveterine diye. Onlarda çok beğenmişler...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben düz örgüden başka bişi anlamam ama annem çok örer, şallar, yelekler filan.

Ütüyü direkt kullanmayacaksın, buharını tutacaksın. Süveterin çok hoş olmuş, eline sağlık ama bi dahakine ütünün sadece buharını ver, ok :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

görünüşü çok güzel tabi bedeni sarması da önemli...eline sağlık ne güzel örmüşsün:)

Adsız dedi ki...

MAŞŞŞAALLLAAHH ABLACIM NAZAR DEYMASİ NE SANA NE EMEKLERİNE:))) TAKİPTEYİM DAİMAA UNUTULMIYCAK OLANLARDANSIN GÖKÇE...

Adsız dedi ki...

Güle güle giy canım