7 Ekim 2008 Salı

Benim DNA'm da Buymuş!..:)

Sevgili RoyalRojanam beni bayramdan önce Visulog dan görsel DNA'mızı oluşturma testine davetle sobelemişti.Bende yolculuk hazırlığı içinde olduğum için vakit ayıramamıştım.Daha sonra da bayram gezimiz ve tatil notlarımızın arkasından cevaplarım derken en sona kaldım gördünüz mü? İşte bu yüzden ikinci defa da sevgili arkadaşım Evrensel Çizgiler'den aynı pası aldım.Halbuki cevaplamakta geciktiğim için canım arkadaşım Evrenciğim yazımı görmedi doğal olarak. Ama olsun yine de çok teşekkür ediyorum.Oyunlarınıza dahil olabilmek onur veriyor canlarım.

Bu test seçmiş olduğumuz resimlere göre değerlendirme yapıyor. Fakat birçoğumuzun testi birbirine benzer çıkıyor gibi geldi bana ne dersiniz? Genelde ortak resimler üzerinde seçim yapıyoruz doğal olarak.Çok az kişi istisnai seçimde bulunuyordur herhalde...Sonuçlarda o nedenle hemen hemen aynı gibi...
Şimdi http://www.visulog.com/ 'dan testi yapmaya başlıyorum.

Keyif Düşkünü:İyi görünmek senin için sıradan bir durum. Ama ceplerini hafiflettiği de bir gerçek.Ama önemli olan kendini iyi hissetmen. Evinde modern ve cool bir zevkin var.Fonksiyonel olması yetmez, evin de senin kadar tarz sahibi olmalı. İçecek tercihin sağlığına önem verdiğini ve kendin için neyin faydalı olduğunu bildiğini gösteriyor.
İyi görünmenin cepleri hafifletmesi ile ne alaka...

Firari:Tatilde deneyimi her zaman konforun önünde tutuyorsun, yıldızların ya da bir çadır bezinin altında. Vahşi doğada olmayı ve yönünü kendin tayin etmeyi seviyorsun.Tutkularının sana yön vermesini seviyorsun.Muhtemelen yalnız vakit geçirmekten zevk alıyorsun, içgüdülerin ve merakın seni bütün dünyayı keşfetmeye zorluyor.İyi göründüğünde iyi hissediyorsun. Kendini şımartmaya hep hazırsın. Tabii bu kadar iyi görünmek biraz zaman ve para kaybı demek, biliyorsun !

Yalnızlığı pek sevmiyorum.Sevdiklerimle, ailem ve dostlarımla olmaktan daha keyif alıyorum.Son cümleye de katılmıyorum.Bu kadar iyi görünmek biraz zaman ve para kaybı demek değil bana göre yanılıyor muyum?

Part-time aşık:Gerçek bir romantik ve biraz da hayalperestsin. Tamam hayat bir film olmayabilir ama öyle olduğunu düşünmenin ne zararı olabilir ki?Senin için özgürlük... Herşeyi satın alabilecek kadar çok para! Hayata karşı fazlasıyla gerçekçisin.

Doğru söze ne denebilir ki?..

Hayalperest:Zevk seçimin gevşemek ve rahatlamak için can attığını gösteriyor. Ya sürekli şımartılan birisin ya da o kadar yoğun bir hayatın var ki kendine zaman ayıramıyorsun.Romantiksin ve doğanın sade güzelliklerinden hoşlanıyorsun. Uçsuz bucaksız tabiat manzaraları seni rahatlatıyor.Müzik, hayatının orjinal film müziği ve senin için parça indirmek adeta bir tutku. Odaklanmanı ve konsantre olmanı sağlıyor, vazgeçilmez bir parçan.Kapatmakta zorlanıyorsun.Sanata bakış açın oldukça klasik. Tarihe ve yüzyıllar boyunca yaşayan eserlere özel bir ilgin var. Gerçek sanatın zamana direnebilen olduğuna inanıyorsun.

Doğru ama tutku derecesinde değil. Çok zaman eşime bu konuda rica da bulunurum bile.

Benden bu kadar,uyanlar ve uymayanlarla işte ben buyum arkadaşlar...Bende kabul ederse şayet craft woman'ıma ve yaşamın kıyısında'ya paslıyorum.Birde sizi tanıyalım görsel DNA ile...Sevgiyle ve Sağlıkla Kalın!...

10 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

biz de gecikmiş sobemizi dün yaptık, firari ve part- time aşık çıktık her ikimizde, diğerleri biraz farklı

enn pasta dedi ki...

A-aaa ! Desene 2 kere mimlendin :) Yine de çok teşekkür ederim bu sıcak yaklaşımın için Mehtap'cığım.Harika sonuçlar ;)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende senii sobeledim ama :))

Kızıl dedi ki...

A-aaa canım sende keyif düşkünü çıkmışsın, ne olacak bizim bu halimiz bilemiyorum valla :)) Sonuçlar ne kadar güzel çıkmış, seçilmiş insanlar gibiyiz valla :) Sevgiler canım...

Flame dedi ki...

Bende çok sevdim bu sobeyi :)

Adsız dedi ki...

ayışığım benim maili gelmişti bayram öncesi uzun uzun cevabı okumuştum hatta. Bu arada mim yazmıyorum desem gücenmezsin değil mi canım :(

Mehtap dedi ki...

arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.Çok eğlenceli gerçekten bu oyun.sevgiyle ve sağlıkla kalınız.

Evrenciğim canım ben teşekkür ederim.Sevgiler.

Muhabbet çiçeğim en kısa zamanda cevaplarım tatlım,sevgiler.

Pandoram keyif düşkünüyüz ama maalesef onu gerçekleştiremiyorum ben kendi adıma herşeyin mükemmel olmasını isterken keyif yapmaya vakit bırakmıyorum kendime ne olacak o zaman bizim durumlar?sevgiler canım.

Craft Womanım ne demek canım saygı duyarım.Sana nasıl gücenebilirim aşkolsun.Öpüyorum canım seni de.sevgiler.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Part-time Aşık, deyince de aklıma, hani yarım günlük severim, kalan yarım da tanımam gibi bişey geldi şimdi. Niye aceba. Kafam niye böyle abuk çalışıyor benim?:)

Adsız dedi ki...

Geldim bir tanem,geldim tatlı dillim :D

meleklerim ve ben dedi ki...

Ooooo Dna mızda benziyor inanamıyorum,ben de keyif düşkünüyümdür,ailem herşeyden önce gelir,evimin dekorasyonunu yenilemek çok isterim..