6 Temmuz 2008 Pazar

GÜNÜN BLOĞU OLMUŞUM HABERİM YOKKKKK!....

Selam arkadaşlar.
Tatilim bitti. Evime döndüm.İlk işimde yerleşme faslından sonra fırsat bulur bulmaz, bloğuma bir göz atmak oldu.Aaa! Bir de ne göreyim. Blograzzideki puanım birazcık yükselmiş. Dur bakalım, bir de buraya bakayım derken.Birkaç blogcu arkadaşlarımdan tebrik mesajları ile karşı karşıya kaldım.Ve bununla birlikte şaşırdım kaldım. Günün bloğu olmuşum.Ya ben nasıl günün bloğu seçildim? Hangi tarihte seçildim? Hangi yazımla seçildim? Bu seçim nasıl yapılıyor? Hangi kıstaslarla seçim yapılıyor veya puanlama nasıl ve neye göre yapılıyor?....diye uzayıp giden sorularımla başbaşayım şu an.Yanlış anlaşılmasın lütfen.Günün bloğuna layık görülmem konusunda emeği geçenlere teşekkür ediyorum.Çok onur verici ve de mutlu edici.Ben bu durumu kaçırdığım ve de kendim için o kadar da iddialı olmadığım içindir bu şaşkınlığım.Bana bu konularda bilgi verebilecek arkadaşlardan yorumlar bekliyorum.Dediğim gibi çok güzel birşey ama nasıl değerlendirildiğimizi ısrarla merak ediyorum. EVET YORUMLAR LÜTFEN!...

3 yorum:

enn pasta dedi ki...

E bu kadar içten olnunca,bu sonuç kaçınılmazdı ;)
...Daha ne olsun...
Kıstasın ne olduğunu net bilen sanırım yok henüz :)
Tadını çıkar,tebrikler.

Adsız dedi ki...

bende bilmiorum nasıl olunuo ama benim olamadığım kesin): napicen nasıl oldugunu olmussun ya ne mutlu sana:) bu arada tatilin bitmişse hoşgeldin:)

Adsız dedi ki...

ablacım ziyaretin için yorumun için tşk ederim.. eleştirin gayet yerinde ama cidden ben ölesine sıkıldımki hep doru kullanmamın istenmesinden blogumda serbest davranıorum.. daha doal gelioo:) ama cidden çok saol yinede..haklsın sen sonuna kadar:)