2 Eylül 2015 Çarşamba

........

İzin dönüşü bir ara picassa albümlerime bakarken, bloğa bağlantı kısmını gördüm. Bende bugün denemek istedim. Picassa'da bulunan albümlerimdeki resimlerimden birini bloğumda kullanmıştım, ancak daha sonra görüntüsü kaybolmuştu. Diğer yayınladığım birçok yazılarımın resimlerinin görüntülerinin yok olduğu gibi. Bugünde bir deneme yapayım dedim ve Picassa üzerinden resmi kullandığım postumun linkini bloğa bağlantı verdim. Ancak vermiş olduğum bağlantı bloğuma yeni post olarak düşmüş. Farkeden okuyucularım bu da ne böyle demiş olabilirler. Farkettiğim anda kaldırdım yayından resmi. Aslında iyice incelenip, daha detaylı çalışmalar yapılabilir ama bayağı bir vakit ayırmak gerektiğini düşünüyorum. Maalesef benim buna vaktim yok. Sevgili Eylül Bahçesi de bloğunda picassa'dan resim yükleme ile ilgili bir yazıyı görsel olarak anlatmıştı. Böylece bloğunuzdan resimlerin görüntüsü kaybolmuyormuş.Sizde de böyle sıkıntılar olduysa eylül bahçesinin yöntemini kullanıp, picassa üzerinden yükleyebilirsiniz resimlerinizi.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Blog'uğunda ki resimlerin daha önce görünmemesinin nedeni ülkemizdeki Youtubeyasağıydı sebebi de Google tüm servislerini aynı serverlarda barındırdığı için Youtube'yi engellerken Picasa web albümlerini de engellemiş oluyordu fakat şimdi bu sorun giderildi.

Picasa da ki herhangi bir resmi kullanmak istediğinde resme sağ tıklayarak bağlantı adresini kopyalayıp blogger'ın yazı paneline resim eklerken seçenekelerdeki web adresi URL kısmına kopyaladığın bağlantıyı yapıştırarak o resmi kullanabilirsin.

Mehtap dedi ki...

Merhabalar Tayfun Bey,aydınlatıcı yorumunuz için teşekkür ediyorum.Gerçekten de bilmiyordum.Benim bloğumdan kaynaklandığını düşünmüştüm.Bundan sonraki resimlerimi bahsettiğiniz üzere picassa üzerinden kopyalayacağım.sağlık ve esenlikler diliyorum.