27 Şubat 2010 Cumartesi

Mekanın Cennet Olsun Rıfkı Hocam..:(((


Bugünlerde üzerimde bir rehavent durumları mevcut.Hafta içi sanıyorum perşembe günü idi. Kızımla yan kolonda link vermiş olduğum Edebiyat Kültür Sitesi nin değerli kurucu yazarlarından ve hocalarından sayın Rıfkı KAYMAZ'ın vefat ettiği yazısı ile karşılaştık anasayfalarında. Rıfkı Hoca'dan kızımda hafta da birgün güzel okuma, yazma ve türkçe dersi alıyordu. İrem çok seviyordu Rıfkı Hocayı. Perşembe günlerini iple çekiyordu. Hatta sitelerinde irem'in şiirini de Rıfkı Hocamız yayınlamıştı minik kalemler köşesinden. İrem'den son derslerinin birinde yine bir şiir almıştı ve yayınlayacaktı. Şiiri ben görmedim. Çünkü ders esnasında yazdırmış. Eve de ödev olarak veriyordu. Ancak İrem'in ikinci şiirini yayınlaması da kısmet olmadı. Eşim de saygı ile bahsederdi. Öyle ki bende kendilerini tanımış kadar olmuştum kızım ve eşim vesilesi ile. Gerçi şahsen tanışmayı da çok arzu ediyordum. Maalesef o da kısmet olmadı. Belki de bu yüzden çok üzüldüm.İnsan ancak tanıdığı insanların acı haberlerinde daha derin bir üzüntü yaşar ya, Rıfkı Hoca içinde aynı üzüntüyü yaşadık o gün öğrendiğimizde. Yalnız fırsat buldukça sitelerinde saygıdeğer kalem dostlarının Rıfkı Hoca hakkında yazdıkları yazılardan ve kendilerini tanıyıp da yorum yapan kişilerden de vefatının ardından çok daha yakından tanımış oldum kendilerini. Öyle güzel şeyler yazılmış ki hakkında gerçekten böyle bir insanı tanıyamadığım içinde ayrı bir üzüntü içindeyim.Tam bir iyilik timsali, vefakar, mülayim, iyilik ve sevgi dolu bir yüreğe sahip, hem edebi, hem de insani yönüyle gerçekten örnek alınacak bir büyüğümüzmüş kendileri. Cenab-ı Allah mekanını cennet eylesin inşaallah.Kurucusu olduğu, Büyük emek vermiş oldukları Kültür ve Edebiyat Sitelerinde de çok değerli yazar ve hocalarımızın da Rıfkı Hocamız hakkında yazmış oldukları yazıları okumanızı, bu vesile ile kendilerini yakinen tanıyanların kaleminden sizinde o değerli insanı tanımanızı çok arzu ederim.

Cenabı Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve dostlarına başsağlığı ve sabırlar diliyorum.Mekanı cennet olsun inşaallah.

Rıfkı Hocamızın resmi:www.kalem.biz/

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mekanı cennet olsun Mehtap'cım. yakınlarına sabır versin Allahım. İrem için de çok zor olmuştur bu kayıp.

Mehtap dedi ki...

Haberi birlikte okuduğumuzda İrem de şok oldu.inanamadı.neden sonra üzüntüsünü dile getirdi.Çok seviyordu.Gerçekten böyle bir insanı tanıyabilmeyi çok isterdim.mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin ve tüm sevenlerine de başsağlığı diliyorum..:((

TATESAL dedi ki...

Rabbim rahmet eylesin...
Edebi değerlere saygım sonsuz....