5 Kasım 2009 Perşembe

Yeni Amigurumilerim...


Fazla yer kaplamasın diye resimleri birleştirip yayınlıyorum.Küçük Hello Kitty sevgili Semra'cığımın kızlarıma göndermiş olduğu Hello Kitty'dir.Yanındaki de kopya çekerek yapmaya çalıştığım Hello Kitty. Ancak elimdeki ipleri değerlendirdiğim ve yenilerini almaya vaktim olmadığı için pek çirkin oldu bizim Hello Kittymiz yaaavvv. hem de Galatasaraylı oldu. Ama nedeni malum!..Elimdeki beyaz ip inanılmaz kalın,tam altı kat bir ipti.Katlarını ayırmaya çalıştım olmadı.Bende kaba ve zorlayıcı olmasına rağmen azimle ördüm diyorum ama tabii ki geçen kış başlanmış bir örgüydü.Hello Kitty'lerimiz kardeş oldular.İrem beğendi.Daha da pek çok şeyler istiyorlar ama benim çok vaktim olmuyor.Yavaş yavaş elimden geldiğince bende örmeye devam ediyorum.Mesela....



Bu sevimli başcık da herhalde ayıcık olma yolunda.Oysa ben maymun yapmak istemiştim.Ölçüsüz,kararsız yapılan işte ancak bu kadar olur herhalde değil mi ama?Devamı bittiğinde tekrar yayınlanacaktır efendim!..

13 yorum:

SMİLENA dedi ki...

canım tebrik ederim.harika olmuş hello kittin.benimkine arkadaş olmuş.ip çok önemli tabii.ben daha ince ip kullanıyorum.yine de harika yapmışsın.ellerine sağlık.bende öyle başlamıştım.şimdi ise çok çok daha tecrübeliyim ilk güne göre.ayıcık ta çok şirin olmuş.merAKLA BEKLİYORUM.SENİ VE TATLI KIZLARINI ÇOK ÖPÜYORUM ...

http://www.yaseminkale.com/ dedi ki...

:)
başlarda hep böyle oluyo
ama yinede bu ilkklerden vazgeçmek mümkün olmuyo
merakla bekliyorum yeni oyuncağı

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Oooo bence gayet iyi olmuş. Devamını merakla bekliyorum. Sevgiler.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bu arada söylemeyi unuttum. İstediğin gözleri bana mail atabilirsin. sevimliler@gmail.com

Adsız dedi ki...

mehtap cım bu aralar cenazemiz oldu çok yoğudum senin çantaya bugün başlıcam ancak kusura bakma..birazdan çıkıp bir iki incik boncuk kumaş alıcam..azcık hava alıp geleyim kadıköyden:) şimdiye kadar on tane çanta dikilirdi sana tembel günler denk geldi, özellikle kapitoneli istediğin için birazda öyle oldu her kumaş kapitonede iyi durmuyor..bakalım kısmet..

Tabiat Ana dedi ki...

mehtapcım çok güzel görünüyor bunlar :)
bir ara bende heves ettim ama pek yapabileceğim birşey değil sanırım.Örmesi zormu ne dersin yapabilirmiyim acaba???

Mehtap dedi ki...

Semracığım teşekkür ediyorum.beğendiğine sevindim ama tabii ki sizinkiler kadar mükemmel olmasa da.Bizde sizi çok öpüyoruz.sağlık ve esenlikler diliyorum canım.

Mehtap dedi ki...

Sevgili Yasemin kale, hoşgeldiniz öncelikle.teşekkür ediyorum.İnşaallah ilk fırsatta bitirip yayınlayacağım.size de sağlık ve esenlikler diliyorum.

Mehtap dedi ki...

Dilekçiğim teşekkür ediyorum.siz beğendiyseniz ne mutlu bana.sevgiler ve esenlikler diliyorum canım.Siparişlerimi de ilk fırsatta pasajdan seçip maille bildiririm.Bu hafta pek müsait olamayacağım.Sanıyorum önümüzdeki haftalarda dönebilirim.İlgin için çok teşekkür ediyorum.

Mehtap dedi ki...

Başınız sağ olsun sevgili Eylül bahçesi acelesi yok.Ölüm olayı gerçekten çok üzücü.Allah sabır versin canım.siyaha ihtiyacım olduğu için ve biraz daha sade olması için sana da iş çıkarmış oldum.Pasajdan da alabilirdim.sen kusura bakma olur mu.Lütfen kendini de sıkıntıya sokma.rahat bir zamanında da yapabilirsinsevgiler.

Adsız dedi ki...

teşekkürler canım sen sağol...tatlım çantayı diktim fakat süslemedim henüz aynı kahverengi gibi kapitone fakat uygun kumaş bulamadım kumaşları kapitone kastı biraz deri yaptım daha şık oldu bence ...kumaştan yaptığım siyahı ben sevmedim çok yumuşak oldu sanki o yüzden deri denedim..sen nasıl bir süsleme tercih ediyosan bana detaylı yaz elimden geldiğince senin istediğin gibi olsun..sade diyosun da mesela herkesin sade anlayışı değişir benim sade anlayışıma kalırsan durum vahim:))))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok şirin ellerine sağlık Mehtap, çok iyi arkadaş olmuşlar. İpin kalitesi gerçekten çok önemli, son defa bilmediğimiz bir iple epey zorlandık

cansudere dedi ki...

ayy bunlar çok cici..