13 Şubat 2009 Cuma

Ödül Hepimizin Arkadaşlar!::::)))))

Öncelikle beni bu ödüle layık gören Değerli arkadaşlarım Pandora'ya, Çalıkuşuna(Flame), İpek Aral'a (Minik Yaprak'ın Günlüğü), Asuman'a (Bizim Bebeğimiz) , Neyran'a (Yaşamladans), Elif'e ve Muhabbet Çiçeğime çok çok teşekkür ediyorum , hepinizi çok seviyor ve kocaman öpüyorum.
Şimdi ödülün anlamı senin bloğunu seviyorum.Öncelikle kendi bloğumda sağ tarafta link vermiş olduğum blogların hepsini vaktim elverdiği sürece severek takip ediyorum. Bence her blog kendi halinde güzel. Nedeni de herkes kendinden birşeyleri burada paylaşmakta ve bizlerde kendimizden birşeyler bulduğumuz için bu arkadaşlarımızı takip etmekteyiz. Gerçekten okunmaya değer bulmasak ne diye vaktimizi boşa harcayalım ki. Samimi söylüyorum arkadaşlar. Bu benim için de geçerli, sizler içinde geçerli. Buraya bütün arkadaşlarım emek ve zaman harcıyorlar.Eminim ki en büyük ödül ise hepimize gelen güzel, motive edici yorumlar oluyordur. Öyle ki zaman zaman buradan ayrılmayı düşündüğümüz zamanlar oldu ancak sizlerden gelen güzel yorumlar insanı gerçekten buraya daha çok bağlıyor. Bunu buradan itiraf etmek isterim. Ben de bunu bildiğim ve yaşadığım için mümkün olduğunca okuduğum arkadaşlarıma yorum bırakmaya çalışıyorum. Geçenlerde sevgili Primarima arkadaşımız da bu konu ile ilgili yazı yazmıştı. Yorum bırakmadığım zamanlarda ben de rahatsızlık duyuyorum ancak bazen de gerçekten bunu gerçekleştirmeye zamanımız olmayabiliyor. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Sabah işe geldiğimde ilk işim bilgisayarımı açmak ve direk bloğuma girmek oluyor. Bu arada takip ettiğim arkadaşlarımdan yazılarını güncellemiş olanları kahvaltımı yaparken okuyorum. Daha sonra öğlenleri de çok zaman odamda olduğum için öğlen arasında da bakıyorum. Tabii bu arada benim de gireceğim yazılarım varsa onları da yayınlıyorum. Evde ise yüklemem gereken resimler varsa taslak olarak gece geç saatlerde çocuklarımı uyuttuktan sonra yüklüyorum.Yani elimden geldiğince buradaki görevlerimi aksatmadan yürütmeye çalışıyorum. Ama keyifle yaptığımı belirtmek isterim. Bunun için uykusuz kalmayı bile göze aldığımı söyleyebilirim. Konuyu nereden nereye getirdim. Ama belki bilinmek isteyebilir diye yazmak istedim. Bu arada ben bloğuma yazı yazarken o an gönlümden ne geçiyorsa onu yazıyorum. O nedenle anlık ruh halimi sizlere yansıtıyorum. Aslında keşke öncesinden hazırlık yapabilsem, taslak hazırlasam çok daha iyi olur ama bunu da kendimde zaman kaybı gibi görüyorum. Daha doğrusu üşeniyorum desem yeridir.
Şimdi tekrar konuya dönmek istiyorum. Bende bu konuda seçim yapamayacağım arkadaşlar. Çünkü her birinizi ayrı ayrı seviyorum. Bu nedenle bu ödülü hepinize veriyorum ben de. Daha önceki uluslararası arkadaşlık ödülünde de aynı tutumla yaklaşmıştım olaya. Şimdi de gönlüm böyle istiyor. Ödül hepimizin!......Alkışşşşşş(lar) HEPİNİZE!.......

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ALKIŞLAR HEPİMİZE :))OLEYYY..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ama benim ödülümü almamışsınnnn canımmm

Primarima dedi ki...

en iyisi en güzelide böyle olması:):)bu ödülü haketmeyen kimse olabilirmiki?

Mehtap dedi ki...

Sevgili Neyrancığım,
canım ödülün için tekrar teşekkür ediyorum.Hepimiz bunu hak ediyorduk.öyle değil mi canım.seni ve minik kızını çok öpüyorum.sevgiler.
---------------------
Muhabbet çiçeğim,
farketmedim canım benim.Aldım ve kabul ettim şimdi.Sevgiler.seni de çok öpüyorum.
------------------------
Sevgili Ebru,
çok doğru söylüyorsun canım ama Yalnız senin bloğundaki bizlerden,bizler gibilere ulaşmak adına demişsin ya,işte amacımız da bu.Ne güzel bir başlık.O nedenle bizlerden,bizler gibilere bu ödülümüz aynı zamanda.Çok öpüyorum seni de.sevgiler.