3 Kasım 2008 Pazartesi

Çok Yakında İnşaallah...

Sevgili Arkadaşlarım,

Fırsat buldukça kendi bloğumdan sizleri takip etmeye çalışıyorum.Bazen yazılarınıza yorum bırakabiliyorum, bazen de ona bile fırsat bulamıyorum.Bu açıklamayı yapma gereği duydum.Çünkü merak ettiğinizi biliyorum ama bir türlü yazacak kadar zaman bulamıyorum.Önceki haftalarda seminerlerdeydim.Çok yoğun geçti.Sabahtan akşama kadar ders dinledik.Evde de yoğunluğum oldu. Bilgisayara uzun süreli vakit ayıramıyorum.İnşaallah en kısa zamanda yazacağım.Gecikme için hepinizden özür dilerim.Yoksa ne sizden ne de bloğumdan kopamıyorum.Sizlerle olmak çok keyifli.Hepinizi çok seviyorum.Sağlıkla ve sevgiyle kalınız...

3 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CANIM KOLLAYLIKLAR DİLERİZ
SEVGİLER

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bizde seni çok seviyoruz. Kolay gelsin canım . Çok bekletme bizi olurmu. Öpüldün.

Kızıl dedi ki...

Uzun süreden beri yazmayışın korkuttu beni, "acaba artık yazmayacak mı" diye düşündüm açıkçası. E ama madem işlerin var biz bekleriz seni canım. Görüşmek üzere.

Sevgiler...